torsdag 29 mars 2012

I can feel the rain in my window

Hej alla!
Det har regnat och det verkar att det kommer att bli mycket mer av detta väder. Gillar faktiskt detta även om jag är ledigt från jobbet. Det ligger något romantiskt i det, tycker jag. Dessutom det ger mig möjligheten att kollar lite bloggar här och där, samt planera lite tills nästa lång ledighet. Påsken är ju på ingång. Själv gillar det mest för pysslande skull och kanske lite för dess innebörd (troende på mitt sätt). Och på tanken med hur vädret är just nu gillar den här inlägg hos Craftberry Bush. Det känns något romantiskt med den här bilden. Tycker inte du det?



Visst är det vackert?
Tänker använda den idéen som komplement på någon inramning kanske. Vi får väl se... :)). Och med det vill jag önskar er alla under den här regnig dag en trevlig kväll!
        _________________________ xxxxx ______________________________
It has been raining and it seems that there will be much more of this weather. Actually I like this even if I am off from work. There is something romantic about it, I think. In addition, it enables me to check some blogs here and there, and plan a little until the next long vacation. Easter's coming. Of course like most of pysslande sake and maybe some of its meaning (believer in my own way). And the idea of ​​what the weather is currently like this post of Craft Berry Craft Berry Bush. It's something romantic with this picture. Don't  you think?

Isn't it beatyful?

Intend to use the idea as a complement to any setting, perhaps. We'll see ... :)). And, let me wish you all during this rainy day, a nice evening!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar