tisdag 23 oktober 2012

Who's that woman.......

Hej alla! Hur har ni haft det? Har det varit en trevlig helg? Själv har jag haft det magnifikt. Numera är man tillbaka till ännu en jobb vecka och dem vanliga åtagande.
Ibland undrar jag hur Gabrielle Chanel kände sig första gången hon tog på sig sin lilla svarta? Vad folk viskade i smyg och delade för opinion om det? Starkt av henne för det första och för det andra så fashion forward på den tiden och framåt. För mig associerar jag märket med elegans och frihet. Dels skulle jag vilja äga en Chanel jacka ( bara en, någon gång i livet) eller ha lyxen av köpa en väska. I dagens läget nöjer jag mig om tomten kommer med en parfym flaska med namnet Chanel Noir. Resten fixar jag med outfits som kan ge mig känsla av vara en Chanel kvinna tillsvidare.
Senare får folk undra: vem är hon? Det luktar så gott om henne......

" A woman who doesn't  wear perfume, has no future"
Coco Chanel




Jacket/River Island
Jacket/River Island
Clutch/River Island
Boots and pumps/Mango
Knit skirt/Mango
Earring/River Island
Necklace/Mango
Coat/Mango
Dress/COS
Ring/Mango
Necklace/Dolce and Gabbana/net-a-porter
                                 _________________xxxxx___________________

Hi all! How have you been? Has it been a nice weekend? Myself have had it magnificently. Nowadays i'm back to another week with more job and those common commitment.
Sometimes I wonder how Gabrielle Chanel felt the first time she put on her little black dress? What people whispered in secret and shared for public opinion about it? Strong of her for the first and second so fashion forward at that time onward. For me, I associate the brand with elegance and freedom. Firstly, I would like to own a Chanel jacket (only one, at some point in life) or have the luxury of buying a bag. In my current situation I settle on that Santa comes with a perfume bottle with the name Chanel Noir this Christmas. The rest I got for it with outfits that can give me the feeling of being a Chanel woman for now.
Then people will wonder: who's that woman? She smell so good.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar