torsdag 10 maj 2012

Clothes with .......or clothes for

Hej alla!
Igår gjorde jag inte en dug. Mest hade jag gått igenom mina halv dana projekt och planerade till näst kommande veckan. Hoppas kunna få visa till er senare resultat. Funderar just nu om att ha en genomgång av mina kläder och kollar hur det ser ut egentligen.
Min motto från och med nu är " det ska vara kläder som passar eller kläder med bra passform" (så enkelt är det). Därför väljer jag nu kläder med struktur och bättre passform och dessutom som passar min kroppstyp. Har insett nu att jag har förändrat och är en mogen kvinna med storlek 38. Däri den här inköp på HM med mycket glädje:




Tackar Maud och Ove(min Stefans föräldrar) för presentkortet. Och med det i åtanken önskar jag er en bra dag. XOXO

______________xxxxx________________

Hi everybody!

Yesterday I didn't nothing at all. Most of the time I spent it going trough my half done projects and planing my next week approach. I'll hope show you the results soon. But the main goal it's to look at the clothes I own and clean my closet.
From now on my new motto is "I buy just clothes with better fitting or clothes for my body typ only" . It's going to be more councisious choice in structur and fitting. I realize that my body have change and I'm now a mature woman in size 10. And those are the news buy in from H&M. Thanks Maud & Ove for the gift card. Whit this in mind wish you a nice Friday and wonderful weekend. XOXO
- Posted using BlogPress from my

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar