onsdag 16 maj 2012

Denim. Oh denim!!

Hej alla!


Hoppas ni har haft det bra. Det har varit mycket för mig dem här dagarna, däri svårighet att lämna något här för läsning. Idag ska jag hämta mina nya jeans som jag hittade på Lindex shop online. Inte nog med det betalade jag halva priset.
Denim, oh denim! Favorit i repris med så många möjligheter. Nu gäller att hitta kulörer som bringar lite glädje  i min garderob.
Ha en trevlig onsdag! XOXO
        ________xxxxx_________
Hi every body!
I hope you had have a nice time. My self have been busy with all the kind stuff in live. That's why isn't so much to read here.Today I'm going to collect my new jeans that I founded at Lindex shop online. And I payed just the halv price.
Denim, oh denim! Favorite for always and so versatilein style and combinatioons.
Now is just bringing some colours to my closet.
Have a nice Wednesday! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar