lördag 30 juni 2012

Following Minnie or finding the way to.......

Hej alla!
Hoppas din helg har varit som du har velat, skönt och trevlig. Så har det varit för mig. Nu har en ny vecka startat och nya möjligheter och äventyr väntar i hörnan.
Och apropå allt och ingenting, gillar ni Minnie eller Mimmi som hon kallas här i Sverige? Har varit min favorit Disney figur alla tiders..... Så ikon lik och mode aktuellt. Därför visar jag lite av min version av henne eller hittar min egen stil à la Minnie....Ha det bäst! XOXO








items from Zara, River Island and Top Shop
______________xxxxx______________
Hi everybody! Hope your weekend has been the way you've wanted, nice and pleasant. That's the way have been for me. Now a new week starts and new opportunities and adventures are waiting in the corner. And speaking of everything and anything, do you like Minnie or Mimmi as it called here in Sweden? She has been my favorite Disney figure of all time ..... So iconic and fashion update. Wherefore, I show some of my version of her or find my own style a la Minnie .... Have the Best! XOXO
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar