tisdag 16 oktober 2012

In the name of love....

Idag är det vår dag, Stefans och min. Vi träffades och det stämde direkt mellan oss, för två år sedan. Det sägs att själar som har varit tillsammans i tidigare liv känner igen varandra på en bråkdel av sekunder. Det kan jag inte spekulerar om. Vi älskar varandra och "that's it!".. Längtar efter ett hel liv med dig , amor mio grande.
 Och nu till den andra ämnet. Igår såg jag det komma genom min dörr på en reklam bilaga från ELLOS (klänningen och dess röda färgen) och jag blev direkt tagen av dess eleganta snitten och dem oändliga kombinationer som jag kan tänka mig bära vare sig väderlek och tiden på dagen eller högtid, fest, ...... Och så blir jag glad: en klänning med 50 tals stuk och som kan bäras med ett modern tvist om sånt önskas.




Bolero fromMango
Belts from Alexander MacQueen
Necklace/Mango
Earrings/Tom Binns/net-a-porter
Shoes/Christian Louboutin/net-a-porter and River Island
Clutch/Zara



Dress down 

Shoes River Island and Topshop
Accessories & jackets/ Mango
Bag/Zara



Dress up

Gloves/Versace/net-a-porter
Sandals/Jil Sander/ net-a-porter
Shoes/River Island
Accessories/Mango
Clutch/Zara


Ps: ha en trevlig dag!
                                           
                                    _________________xxxxx___________________


Today is our day, Stefan's and me. We met and that was directly a contact between us, two years ago. It's said that the souls who have been together in past lives recognize each other in a fraction of seconds. I can not speculate that. We love each other, "that's it!" .. Longing for a whole life with you, amor mio grande.
  And now to another subject. Yesterday I saw it come through my door on a promotional magazine from ELLOS (dress and its red color) and I was immediately struck by its elegant cuts and their infinite combinations that I can think  wearing either the weather and the time of day or feast, party, ...... And I'll be happy: a dress with a 50 century style and can be worn with a modern twist as desired.




Ps: have a nice day! 




1 kommentar:

  1. Ps (2): Har nu beställt min klänning. Vet nu att den kan bli lite för stor, kanske. Det tog slut på stl 38- Så 40 blev det. Tur att man kan fixa det själv i fall att.
    XX
    Mirta X

    SvaraRadera