måndag 15 oktober 2012

Taking chances and....

Hej alla!
Vid ett kort besök till min favorit sybehörs affär fick jag höra något kommentera om mig. Roligt tycker jag och det spelar inget roll vad andra säger. Det ger mig mer impuls och ta chansen att visa hur jag gillar klä mig.....
Här är jag och tar tillfället för att visa er hur jag såg ut i fredags när jag gjorde entré i stan.. Koftan från Missoni för Lindex, mösa från Hope, randigt tröja och skor inköpt på La Redoute, byxkjol från H&M sekond hand.

                             ___________________xxxxx___________________
Hi all!
During a short visit to my favorite sybehörs business I was told no comment about me. Funny, I think, and it does not matter what others say. It gets me more impuls to take the chance and show who I like to dress.
So this is me and takes the opportunity to show you how I looked last Friday when I entered the town .. The cardigan from Missoni for Lindex, stich hat from Hope, striped shirt and shoes purchased at La Redoute, pants by H&M second hand buyed.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar