torsdag 16 augusti 2012

My secret longing or just wishing to.........

Hej alla!
Äntligen fredag! Jag har själv önskat mig att fredagen skulle komma snart. Det svårt att infinna sig snabbt i rutinerna efter semester( iaf. för mig). Och apropå önskningar eller drömmar och/ eller hemliga längta efter något så har jag dem här "bababum" skorna på första plats i min lista.



1.YVES SAINT LAURENT-Mae suede and metal pumps €795
2.GIUSEPPE ZANOTTI-Metal-heel suede pumps €460
3.VALENTINO-Studded toe cap suede pumps €520
All the items from Net-À-Porter.com


Vad har du för önskning(ar)? Vad längtar du efter i hemlighet?
Dreams comes truth actually (hoppas jag)....... Ha en trevlig helg allihopa! XOXO

                    _________________xxxxx________________       

Hi everybody!
Finally Friday! I have wished for that Friday would come soon. It is difficult to adjust quickly in the routine after the holidays ( for me anyway). And speaking of wishes or dreams and / or secret longing for something I have them here "bababum 'shoes on first place in my list. What are your wishing for? What do you are secretly longing for? Dreams comes truth actually (I hope so)....... Have a nice weekend everyone! XOXO




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar