tisdag 7 augusti 2012

Put a little red on it........


Har du någonsin bär nåt i röd? Det kan vara läppstift, örhänge, en bälte eller en par skor. Något? Ju, jag älskar röd i alla möjliga former, ting, på väggen eller bära en klänning, kanske. Saken är att det är en stark accent färg som funkar till och med i små portioner.




Ibland gillar jag proportionen i den outfit jag bär för tillfället. Det vill säga dem grundläggande färg i mer skala och en accent färg i dem resterande procent. Jag har gjort det nyligen när jag skulle till stan och ville vara elegant på mitt eget sätt.



Min väska blev den röda accenten i det hela. Och mycket mer röd kommer att finnas i näst kommande säsong. I just love it!!
                ___________________xxxxx_________________   
Do you ever wear something in red? It can be lipstick, earrings, a belt or a pair of shoes. Something? Yes, I love the red in all shapes, objects, wall or just I'll wear a red dress, maybe. The thing is that it's a strong accent color that works even in small portions. Sometimes I like some proportion in the outfit I'm wearing at the moment. That's the basic colors in more scale and an accent color in the remaining percentage. I've done it recently when I went to town and wanted to be stylish in my own way. My bag was the red accent in the whole. And much more red will be in next season. I just love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar