tisdag 24 juli 2012

U go girl....

Min första delen av semester är snart över och det gör mig lite nyfiken på hur det kommer att bli imorgon på jobbet. Du vet, första dagen, lattja, förvirring och glädje i all den där cirkus. Ändå känns det skönt att veta att det är bara två nätter och så få jag uppleva lite mer av svenska sommar( som i år är lite upp och ner. Så det kan bli). Som just nu, njuter gör jag att se hur mina blommor har klarat sig.

Igår kväll insåg jag att min garderob är nästa fulländad och så kom oro över att jag kanske borde se över visa plagg och kolla om jag egentligen använder allt den där som finns. Sista check blir nästa vecka. Då planerar jag lägga allt fram ( tom. skorna... :/). Det kommer att vara intressant att se. Däremot vet jag att det saknas några nyckel plagg med mönster i min. Jag beundrar folk som vet hur man kan bära dem. Mammas kusin är en av dem. Hon älskar leopard mönster som ingenting mer i det här livet och hon kan bära det från topp till tå. Hur som helst här visar jag outfits som jag kan tänka mig bära. Till er alla andra som gör det med bravur och vågar säger jag: U go girl!! Ha det bra! XOXO

all items are from Zara
                                          __________________xxxxx____________________
My first part of the holiday is almost over and it makes me a little curious about how it will be tomorrow at work. You know, day one, laziness, confusion and joy in all that circus. Yet, it feels good to know that there are only two nights and so I get to enjoy a bit more of Swedish summer (which this year is a bit up and down. So it can be). As right now, I do enjoy seeing how my plants have survived.
Last night, I realized that my closet is next perfect and so was concerned that maybe I should look at all the clothes and see if I really use all that available there. The last check will be next week. Then I plan to put everything up (even the shoes ... :/). It will be interesting to see. However, I know that it's missing some key pieces with patterns in it. I admire people who know how to wear them. Mothers cousins ​​are one of them. She loves leopard pattern more that nothing in this life and she can wear it almost from top to toe. Anyway here I show some outfits that I can imagine wearing some day. To all of you how are dashing us and dare I say, U go girl! Take care! XOXO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar