fredag 20 juli 2012

Rendezvouz, bon voyage et bienvenue à la maison

Hej alla! Vet att det har dröjd mellan inläggs här. Tar igen där jag lämnade er sist, vi tog en liten tripp till Malaga helgen som var och trodde kunna komma undan med att sova över. Så kort tid umgänges ville varken mina vänner och mamma ha. Det slutades som alla lyckliga historier: massa kärlek, kort möte med mycket upplevelse och en resa till Mija. Senare avslutades det med en lunch vid stranden i Fuengirola och resan tillbaka till Nerja.








Mina vänner, mamma och min kära Stefan/My friends, mother and my beloved Stefan




Nödvändig drink i värmeböljan/the necessary drink in a hot weather
Mija








Mija mest kända attraktion: åsna taxi/Mijas most known donkey taxis
















Dagarna har gått förbi och just nu befinner jag mig redan hemma. Sjuk barn, halv döda växter och kaos hittade man. Det är allt i sin ordning och lovar visa mer bilder från resan. Ha en bra dag. Min är full med aktiviteter som vanligt efter en resa. XOXO
_____________xxxxx____________
Hi all! Know that it has delayed with post here. Taking again where I left you last, we took a little trip to Malaga The last weekend and thought could get away to sleep over and return to Nerja same day. But so a short time of visit didn't want my friends or my mother.The end was like all happy stories: lot of love, short meeting with a lot of experience and a trip to Mija. Later it ended with a lunch at the beach in Fuengirola and the journey back to Nerja. The days have gone by and now I find myself at home already. Sick children, half-dead plants and chaos were found. It is all in order now and I promise to show more pictures from the trip. Have a nice day. Mine is full of activities as usual after a trip. XOXO
- Posted using BlogPress from my iPad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar