måndag 9 juli 2012

Under the sun, taking the beach and...".....

Hej alla! Ny början av veckan och just nu befinner jag mig på Cochran's terrassen och drycker som vanligt min rose tillsammans med min kära Stefan. Tyvärr har skadad mig under en volleyboll match på beachen. Så mina högklackade skor vilar i garderoben just nu. Inte så bra alls..... Det roligaste söndag har vi haft tack vare besök från Malaga och mamma.. Det blev en sen kväll och massor roliga historier, gott mat och självklart skumpande. Nu lägger jag några bilder som talar för sig själva..... Ha det bra alla ni under solen... XOXO









Välbehövlig i denna värmet/ the best solution in this weather































Nice design and no comments











_________________xxxxx_________________

Hi everybody! It's a new beginning of the week and right now am I at Cochran's bar by the beach. And as usual I'm drinking my pink win in the company of my beloved Stefan. Unfortunate I have a for injury after a volleyball beach match. So the high heels are resting in the closet for the moment. Not funny at all...... The funniest Sunday has been here with the visit from Malaga and my dear mother. Late night, very good food and of course champaign. I'm leaving some pictures now how speak for themselves and I wish a nice day to you all under the sun....... XOXO



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Nerja, Spain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar