fredag 7 september 2012

Actual futurism....or out space city looks

Efter en tröttsam natt på jobbet ville jag lämna något trevlig att läsa här. Just nu hoppas jag på närmaste bästa framtid (sova, vakna, äta och umgås med mina kära). För er lämnar jag min vision från ännu än trend och så önskar jag en super trevlig helg.
XOXO/MX.






1. Lime digital print blazer/River Island shop online

2. Kurtier trouser/Monki shop online

3. Mista Ante shoes/Top shop online

4. Belt/River Island shop online



 
                                        ________________xxxxx_____________

After a tiring night at work in the hospital, I wanted to leave something nice to read here. Right now, I'm hoping for my next best future (sleeping, awakening and spending time with my loved ones). To you, I leave my vision from another Fall trend, and I wish U a super nice weekend!
XOXO / MX.








- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar