måndag 24 september 2012

Getting lighter at once......

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni ar kunnat njuta den till fullo. Min helg har handla mest om att få lite ljus i själen helgen. Själv befinner jag mig i ett annat fas i livet och försöker finna dem ljusa stunder i den. Den mörka perioden i min själ håller på försvinna. Därför har jag lovat mig själv nu att få det ljusare en gång för alla. Därför vill jag den här vintern bära mer vitt än svart och trotsa allt trender heter. Det ska va ljus....... That's it.
Ps: Min kära älsdsta dotter fyller år idag. Tillägnar detta åt henne. Grattis Camila!


1. Coat/ Topshop
Accessories at Topshop



1,2,3&4. Zara
5.&6. Topshop



1, 2&3.Shoes, 5&6. accessories and 4.Coat/Topshop
                                      ____________xxxxx____________

Hi everybody!I hope  you had a good weekend and that you was able to enjoy it fully. My weekend was more getting lighter in the soul weekend.I find my self  in a different phase of life and trying to find those bright moments in it. The dark period in my soul is almost over. Therefore, I have promised myself now to get it brighter once and for all. Therefore I want this winter wear more white than black and very bright colors (defy all trends). It have  to be light ....... That's it.

Ps: It's my dear oldest daughter's birthday today .I dedicate this to her. Congratulations Camila!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar