torsdag 13 september 2012

Chasing a suitable sweater

Just nu har jag påbörjat en jakt efter en fin och skön tröja som jag kan bära nu (och få kunna använda min fina spets kjol från H&M). Du vet, mellanläget mellan sensommar och höst. Det finns ju visa dagar när solen skiner och luften är frisk, däremot lite kyligt för att bära korta armar. Så jagande efter en passande stickad tröja inleds härmed. Och så delar jag med er mina möjliga stylings ideer som kan tänka mig göra ......



1. Skirt/Zara
2. Collar /H&M
3. Accessories/H&M




1. Sweater/COS
2. Braceletes/H&M
3. Cardigan/Top Shop
4. Necklace/H&M
5. Heels/Zara
6. Earrings/H&M
7. Belt/Zara




1. Clutch/Zara
2. Earrings/H&M
3. Skirt/Zara
4. Heels/Top Shop
5. Necklace/H&M

                                          ______________xxxxx______________
Right now I have begun a hunt for a nice and comfortable knit that I can wear now (and get to wear my nice lace skirt from H & M). You know,for the middle weather between late summer and autumn. There's some days when the sun is shining and the air is fresh, but a little bit chilly to wear short sleeves. So hunting for a suitable sweater hereby initiated.
 And so I share with you my ideas of  possible stylings that I'll can think made.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar