lördag 8 september 2012

Feeling like a very important person.......

Hej alla!
Har ni haft det trevlig? Hur har din helgen varit? Skönt helg har jag haft iaf. och trevlig med. Min älskade Stefan, hunden och jag tog en promenad i skogen i lördags. Vi hittade inte mycket (som vi trodde skulle göra) men avslappnande blev det.
Och nu till ännu en trevlig dag från veckan som va. I torsdag hade jag äran att vara med på Lindex V.I.P. frukost som jag valde delta vid Liljeholmenstorget galleria.




Den här är Maj-Britt som välkomnade oss alla den dagen/ This is Maj-Britt who welcomed us all that day




Och den här är Liza, ansvarig för själva frukosten.... Gott var det/And this is Liza, responsible for the breakfast ......a good one.




Mig själv trött men lycklig på provrummet/Myself tired but happy at the dressing-room



Kjolen passade perfekt och jag köpte den....../The skirt was perfect and I bought it




Den är min ny favorit väska som jag köpte med/This is my new favorite bag that I also bought/Holly&White at Lindex shop online
XOXO
 
                                        ________________xxxxx_____________
Hi all! Have you had it nice? How has your weekend been? Nice weekend I have had anyway. My beloved Stefan, the dog and I took a walk in the woods on Saturday. We did not find much (which we thought would do), but it was relaxing.
And now to another nice day of the past week. Last Thursday I had the honor to be present on the Lindex VIP breakfast that I chose to participate in Liljeholmenstorget gallery.
XOXO

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar