torsdag 26 april 2012

Ballerinas and no tutus

Hej alla!
Hoppas ni har det bra under solen. Själv väntar en del arbetet för att kunna njuta av altanen längre fram.
Nu blir det dags att visa fram spirorna och vad kan det var bättre en par ballerinor . Ju, jag gillar ibland också platta skor...




De från Top Shop påminner mig mitt barndom. Jag ville dansa balett och fick vara med på en upptagning. Tyvärr ingen tutu för mig (nåt fel på benen). Men i det rummet fanns en stor piano och på golvet bredvid par stora rosa ballerina skor......
Ha det bra!.. XOXO




Zara
____________xxxxxx___________
Hi everybody!
I hope that you are enjoying this day under the sun! Anywhere here in Stockholm is a sunny and beautiful day. And for me it's time to show some legs. Better way to do it right is wearing skirt with a pair baletts shoes. Yeah,
I like too wear no heels sometimes.
The pink ones remind me my childhood. I wanted so badly to be a ballerina and got an audition for it. But no tutu for me(something about my bones). In the auditions room was a piano and beside I founded a pair big pink ballets shoes.......
Have a nice weekend! XOXO
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar