fredag 6 april 2012

Happy Easter everybody!

Hej alla!

Hoppas ni har det bra under det här snöigt vädret. Inte kul alls. Själv befinner mig i tvättstugan och försöker göra allt på samma gång. Inte min still egentligen. Jag är inte den typ av kvinnan som klarar hålla många bollar i luften. Tro mig. Annars har jag hållit på med att sy och skapa kläder åt min mamma och mig själv. Brukar hitta intressanta och prisvärda tyger hos Ohlsson tyger vid Sveavägen. Inspiration kan jag hämta från allt och allting runt omkring mig. Just nu kommer att använda bilden här nedan. Visst är det fint? Vad tycker du? Gillar fiskbenmönstret ( chevron) och kommer att använda den flitig i nästa plagg eller hemma. Och med det i tankarna, önskar jag er en trevlig kväll.

Ha ni det bra alla under snön!



Hi everybody!

I hope you have a nice day. Here in Sweden it' s snowing like always in April. Not funny at all. Not any more. I want warm and cozy weather soon. Right now I'm doing my laundry and trying to do the multitask but isn't my thing. Believe me. It result in disaster almost, like now. I' d doing all this with blogging twice just because. Other wise I' d been busy with my favorite hobby: sewing. It'll be new garments for my mother and me. I found interesting and price worth fabric at Ohlssons tyger nearby Sveavägen. Inspiration can I find it in almost everything or every where. Like this picture over here. Isn't beautiful? What do you think? I like chevron a lot and I' ll use it active in both clothes and interior. And with this in mind I wish you all a nice evening and a nice day. :)

Location:Klackvägen,Hägersten,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar