onsdag 11 april 2012

Falling back to black

Hej!

Har du fallit tillbaka till svarta kläder gång på gång? Det har jag gjort trots ha lovat mig själv hålla mig till färger. Har fått höra att jag är ju en färgstark person eller personlighet(vad det än kan betyda??). Ändå faller så pladask för svarta kläder. Vet inte hur många LBD finns i garderoben. Sist var jag i en butik som hade otroligt nog kläder av mina två favorit designer: Mikael Kors och Filippa K.(fabulousness ! ). Åtminstone var orange en av dem klänningar jag tittade på.
Men för att inte trötta ur dig med mer historier. Hittade tills slut klänningen som kommer att göra sällskap dem här skorna från Zara



Och klänningen i frågan från COS


Vågade ta en tur i provrummet :))/ my brave visit to changing room....



Och med det i åtanken lämnar jag er. Bör vila mig inför första jobb pass efter ledigheten.
Ha ni det bra! XX.

_________xxxx_________

Hi!
Have you falling back to black in clothes again and again? You know, when you want to buy something more colorful and still buying black items. I do, even after promise my self to hold me to color. Someone told me long time ago that I'm a colorful person or personality(what that could means), but black it's the shit. I owns many LBD, my closet can tell. This weekend I was on a store and I found it garments from my two favorite designer: Mikael Kors and Filippa K.(fabulousness). One of those items was in orange(at least).
And doing this history short, I got the dress which going to fit the shoes given to me as a present from my lovely daughter(picture over here). With this in mind I leave you and wish you a nice day. My self have to rest before my night shift. XX



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar