måndag 2 april 2012

Have you meet the world today?

Hej alla!

Hur har ni haft det i helgen? Hur har det gått att möta april kylan? Själv har haft det bra trots jobb under hela helgen. Nu på väg att möta världen och skapa lite mer blad i min liv historia. Uppmuntran har jag fått från den här kudde hos svenskttenn. -XX- Hi everybody! How was your weekend? Here in Sweden is cool and winding, most of all cool. April weather of course. Myself had been working all the weekend. Now on my way to meet the world and create some pages on my life history. Encouragement comes from this pillow as seen in svenskttenn.




Fast jag väljer vara den som skriver boken. Vad väljer du? Har du varit ute i världen? Jag ska nu gå tills möte med mannen jag vill uppleva världen med, min kära Stefan. Mysigt... ;). -XX-Instead I choose to be the one how write the book. What do you choose to do? Have you meet the world today? I'm going to meet the man I want to live trough the world with, my beloved Stefan. Cozy .... ;)

Ha en trevlig kväll ni alla.-XX- Have a nice evening you all!




- Posted using BlogPress from my iPad
Location:Norrviken











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar