tisdag 10 april 2012

Half way or hallway

Hej alla!
Hoppas ni har haft en bra början av veckan. Idag vill jag presentera lite inspiration för hallar eller halv hallar som min. Visa gånger kan det vara svårt för mig att hålla oreda borta och finna bättre funktion på husets första delen. Här visar jag några bilder bl.a. halvbrors hall med lite fiffig idéer som jag kommer att ha i åtanke iallafall i framtiden.




Min halvbrors hall




">As seen at house to home


Hello everybody!
I sincerely hope that you have a nice beginning in this week. Today I want to show you some inspirational feature for hallway or half way as the one on my apartment( tiny and unconventional build). Sometimes I don't know how to keep it clean and functional as house's primal part. Here are some pictures that I going to keep in mind for the future. Like my half brothers hallways. Bye bye:))
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar