fredag 13 april 2012

Look amazing no matter what.....

Hej alla!

Här visar jag två starka kvinnor som vill se ut fantastisk trots all.


Min kära mor..... :))


Och den här damen som passerade förbi mig och jag kunde inte låta bli att ta en bild. I gengäld gav hon mig en råd: " kasta inte dina smycket. De blir aldrig omoderna. Själv har jag sparat sedan jag var 15 år". Inte illa att kunna se så elegant ut vid åldern 40+ 47. :))
Ha ni en bra slut av veckan... XX.
__________xxxxxxxx____________

Hi everybody!

I like to present you 2 ladies who want to look amazing no matter what......
The first lady it's my mother and the second one I meet her in a fabric store. She passed away me and took a picture. Instead she told to me that " never trough away accessories. They'll never be outdated. I keep mines since I was 15 years old"... Not so bad to still look elegant despite age 40+47. :))

Have a nice end of the week..... XX





- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar